Brev:
Skal jeg stadig koge vandet til flakserne? - 5 mdr.
14. september 2007
Alder:
5 mdr.
Skal jeg stadig koge vandet til flakserne? - 5 mdr.
Hej,
Min søn på 5½ måned får modermælkserstatning nan 1.
Mit spørgsmål er: Nu når han er blevet 5½ måned, behøver jeg så at koge vandet når jeg laver flasker til ham eller kan jeg bruge koldt vand fra hanen til at blande det op og så derefter varme det?
Med venlig hilsen
TBS